Blr1 21 haftalık hamileyim kizlar ve çocuk kardiyoloji doktoru iki delik ve parlaklık gördüğünü ama doğumdan sonra kapanabilir de kapanmayabilir de dedi başına gelen oldu mu ne yapmam gerekiyo normal bı durum mu?
Asiyearslan Blr1 her bebek kalbi delik doğar bazılarının kapanıyor bazılarının kapanmıyor, benmde kalbimde doğuştan kalma delik var 23 yaşındayım kontrollere gidiyorum 6 ayda bir hemde küçüklükten beri. Ama insllah sizin bebeğinizin kapanır korkmayın 🙏🙏