mommysbrids ies merhaba evet heycan tavan duygusallik ayri tavan korku endise stres hepsi ayrini ayri yaşıyorum resmen 2. Dogum olacak nasipse ama sanki hic birsey bilmiyorum gibi geliyor
[silindi] Bu tarih de iyiymiş bak :) bende 22.10.2022 olur en geç diyodum :) 37+3 üz sağlıkla gelsinler inşAllah 💙
mommysbrids ies yok izlemiyorum valla ama esim suan yanimda degil dogumdan bir kac gun once gelecek o yuzden esim gelmeden dogurursam diye endisem var annem yanimda ama bilmiyorum cok duygusalim
Boncukoyunu1 Bende 10.10 olsun istiyorum 38+3 olacağım o tarihte ama doktorum 39u tamamla diyor daha tarihim belli değil 😂 37yim tam
[silindi] Asel_im sağlıkla gelsinler inşAllah 💙 24.10.2021 bizim evlilik yıl dönümümüz yılımız dolmadan evladıma kavuşurum inşAllah..