Ecea18 17+3 üm ayagımın altı ve topuğum inanılmaz ağrıyor böyle bi agrı yok normal mi yada neden olur?
Merveizmir Kan akımi yavaşladığı için olabilir bnmde öyleydi hatta şişlikte oldu varis çorabı verdiler o iyi geldi