Kızlar merhaba. Bebek istiyoruz ama ovulasyon testi kullanmalı miyim? Eylülün sonunda korunmayı bıraktım haliyle yumurtlamayi kaçırmış oldum. Erken olsun istiyorum ama yumurtlamayi ovulasyondan takip etmek sanki beni strese sokacak gibi geliyor. Sizce nasıl olmalı? İlk bebeğim plansız bir şekilde olmuştu denemeden. Şimdi çok istiyorum ama nasıl bir yol izlemeliyim? Regkiden sonra 2 güne 1 ilişki l olsa tutar mı? Yoksa testi almalı mıyım?