Merhabalar 39. Haftadayım şu an bir haftadır önce göbek altından sonra ön alt bacaklarımdan ve sonra kasıklardan popopya doğru kırmızı ve sürekli büyüyen kaşıntı var. Doktora gittim pupp olsa daha erken zamanda olurdu atopik dermotit ya da ürtiker dedi. Aslında ne olduğunu bile anlayamadılar açıkçası. Kortizonlu köpük verdi sürmem için ve hap verdi. İlk aylarda kortizon kullanılmaz ama son ayylarda bebeğe kilo bile aldırır dedi kadın doğum doktorum da ilaçlara baktı. İlaçları kullanıyorum ama bu kaşıntılar geçmiyor. Böyle bi durum başına gelen var mı nasıl geçirdiniz bana bişey söyler misiniz? Çok kötü durumdayım gerçekten