Tugba__- Bnmv-1 evet yapıyor ama olsun hamilelik kilo ile bağlantısı olan en güzel ve lafı olmayan şey 🤣🤣🤣
ceyda_oguz Bnmv-1 iki gebeligimde de yiyip yiyip kusardim 😁🤦🏻♀️🤦🏻♀️ siimdi üçüncü gebeliğim daha denemedim burada icim karışır diye 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Mamikooommm Valla haftada bir muhakkak yiyorum ve inanılmaz mutlu oluyorum. Haftada bir diye kendimi şartlamıyorum ama deli gibi aşeriyorum asla pişman değilim 😜