Tospikannesiiiii Merve1612 son 1 sene içinde 90 gün prim ve rapor zamanı sgk işliyor olması yeterli zaman ne zamana denk geliyor onu Bi söylesen canım
SunnyG Ne zaman çıkacaksınız? Yani ücretsiz izinde sigortanız yatmıyor. O sıkıntı olabilir yanlış dönemde çıkarsanız
Merve1612 SunnyG Ocakta doğum iznine ayrılabiliyorum ben 1 ay önce ayrılmak istiyorum yani aralık ayında ücretsiz izinde olmak istiyorum
Tospikannesiiiii Merve1612 ben 28 den beri raporluyum doktorumdan rica ettim tek parça şeklinde yazamam ama 10 gün şeklinde 3 parça 1 aylık yazdı bana özele gidiyorum
Merve1612 Ben de özele gidiyorum ama bi sağlık sıkıntım yok şimdilik, öğretmenlik yapıyorum 7.ayımda ayrılmak isityorum zorlancağımı düşünüyorum özel eğitim öğretmenliği