Basaktrk Esr000 sancıya hiç bakma 5 cm açılmam vardı sancım yoktu kontrol edilmese anlaşılmıcaktı 7 cmdede sancım yoktu 9 da bastı
Basaktrk Esr000 evet ben muayeneye gittiğimde 5 cm açılmam vardı ama ağrım sancım yoktu yukarıya odaya çıktım 7cm hala yoktu suyu patlattılar ondan sonra bi vurdu 9 da hissettim o ağrıyı
Ezgi2727 gkbyza bende de var çok ileri ameliyatlı değilsen herhangi bir sorun olmuyor. Ki çoğu insan da var bu durum kifoz vs
Totoro gkbyza benimki alt kısımda %15-20 civarında belirtmekte fayda var ona göre muayne eder haberi olmaz engel ise olumsuz bi durumla karşılaşmayın