HilalEyce Kubrakpnr07 Bez ve ıslak mendil de sleepy kullanıyorum. Bir aylık bebeğim henüz pişik falan yapmadı. Arada sudocrem kullanıyorum her ihtimale karşı
Bayancorek Kubrakpnr07 ilk doğduğu zamanlar prima kullandım , 1 aylık oldu bir kaç gündür sleepy kullanıyorum sorun yaşamadım ikisinde de. Islak mendil ise sleepy stoklamıştım çok memnunum.