Burcuuzunnn Esracaa1 benim mide bulantıları ve halsizliklerle geçiyor dün kontrolüm vardı 2 hafta sonra doktorum ikili tarama ve cinsiyet için çağırdı tam 10 haftalığız şuan
Tusami Esracaa1 10+5 ten selamlar 🖖 bulantı halsizlik bitirdi beni. Prilam verdi ama yetmiyor. Herşeyden tiksinir oldum🤢 et tavuk yumurta hiç yok. 12+4 te ikili için gideceğim inşallah cinsiyetini öğrenebilirim🥰
Papatyarslan 10 hafta benim yarın 11 olcak bebişim iyi gidiyor çok şükür sadece başım çok ağrıyor bazı günlerde o kadar 9.haftadada cinsiyetini söyledi doktor ona takıldım biraz değişebilir mi diyr
Tusami Burcuuzunnn bende 12+4 te gideceğim ikili için, şu an 10+5 olduk. Doktorunuz cinsiyet söyleyeceğim mi dedi ? Benimki hiç bişey demedi bu konuda o yüzden soruyorum😊
Esracaa1 Burcuuzunnn off benimde aynı şekilde ilaç kullanmadığım gün perişan oluyorum tez vakitte geçmesini bekliyorum
Biricik_1 Papatyarslan Erkek bebekler daha çabuk beli oluyor derler de bu kadar erken olduğunu ilk defa gördüm. Allah gönlünüze göre versin inşaallah
Elaf1981 Esracaa1 benim genetik tanılı tüp bebek, normalde down için bakılıyor 2′li test doktorumla konuştum gerek var mı dedim aslında gerek yok ama kronik bir kalp hastalığı varsa diye ben bakmak istiyorum dedi. Yaptıracağım.
Tusami Esracaa1 yaptırmanın ne zararı olacak ? Kesin sonuç İçin fetal DNA yaptırabilirsin , ben düşünüyorum acaba onu mu yaptırsam ikili yerine diye