Sdt3456 Kızlar genel anestezi ile sezeryan oldum. 2 de geldim ameliyattan asırı agrım var karnımda normalmı bu 3 tane agrı kesıcı serum ve kan sulandırıcı yaptılar bı tane. Korkuyorum cok fazla
Berfinde_1288 Sdt3456 çok geçmiş olsun canım bende dün oldum çok kötüyüm şuanda bile ağlicam 2.ci sezeryanım artık ondan mı zor anlamadım
Mervemm Berfinde_1288 A ikinci çok kolay derler hep en zor 1 sezeryanmis. Aslında doktor bağlı kimi doktor eli çok hafif. Bakalim ben doktor degistim hep bu korku var içimde.