Kızlar 20+5 haftalık hamileyim idrar tutunca mı yoksa kabızlıktan mı bilmiyorum ama alt karan bölge de ara ara ağrı yaşıyorum bazen de sol kasık ağrısı oluyo yürütmüyor bile adım atarken canım acıyo . İdrar tahlili ve idrar kültürü yaptırdım enfeksiyon yok . Sizde de böyle oluyo mu kontrolüm haftaya merak ettim .Sizde nasıl sorunlar oluyor