Goncanur selam arkadaslar 36. haftadayım dün kontrolüm vardı doktor artık 36.haftaya girdin hazırlıklı ol 15 20 gün içinde doğum yapabilirsin dedi henüz erken değil mi korktum acıkcası baya bu kadar cabuk beklemiyordum
ilknuribrahimbelis Goncanur ne zaman bekliyordun ki zaten 37 38den sonra doğum belirtisi başlıyor😅 hem neden erken olsun 38de gelişimini tamamlıyor zaten bebek
dlrterzioglu Goncanur Bana da geçen pazartesi sen 3 5 güne spğurursun dedi 🤦🏻♀️ Hala doğurcam 12 gün oldu.. Ona doktor değil bebek karar verir 😂
gkbyza Goncanur ben de 35.haftadayım özellikle sordum bundan sonra doğum olursa sıkıntı yaşar mıyız diye 34 ten sonra minimum sıkıntı yaşıyoruz dedi tabi bebekten bebeğe değişir sanırım benimkini baz alarak söylemiş de olabilir ama ben korkmuyorum rabbim belirledi zaten ne zaman geleceğini😌
Annesininportakali53 dlrterzioglu sjsjsj bu yorum beni güldürdü benim arkadaşıma da sen daha 10 gün doğurmasın dedi kız ayni gun muayeneden çıktıktan 1 saat sonra doğurdu 🤣🤣
dlrterzioglu Annesininportakali53 İşte onu doktor bilemez bebek bilir canı ne zaman isterse bizim kız keyfinde hiçte gelesi yok 😂
ilknuribrahimbelis Goncanur stres yapma canım bebeğini de etkilersin, benimde ayın 20si filan doğum ama ben stres yerine acayip heyecanlanıyorum🥰🥰
Gizemkly Goncanur kız neresi erken 38 39 haftaya denk geliyor millet bu haftalrda gelsin diye dua ediyor 😂