Bade0022 Merhaba o kadar dikkat etmeme rağmen covid oldum bebeğe birşey olur mu bu durumu yaşayan anneler varsa lütfen yazabilirmi
Mavidunyamm Bade0022 yaşamadım ama grip olduğumda doktorum covid testi yaptır pozitif çıkarsa kan sulandırıcı vericem dedi. Mutlaka doktoruna haber ver. Maalesef burada covidden dolayı kötü şeyler yaşayanlar çok 😢 geçmiş olsun
Bade0022 Mavidunyamm ben normaldede kan sulandırıcı kullanıyorum doktorla paylaştım ama sizlerede danışmak istedim tecrübelerinize
Mavidunyamm Bade0022 He iyi o , zaman. Maalesef paroldan başka bişey kullanamiyorsun. Bol bol meyve ve C vitamini tüket inşallah tez zamanda geçirirsin