2gebe Kızlar regl tarihime göre ben 37+5′im.Ama ultrasona göre 35+… ’im. Doğuma 16 gün kaldı olarak gözüküyor(normal doğuma göre) ama ben sezeryan olucam şimdi tam olarak nasıl olacak bu doğum işi😄🤷♀️
2gebe benkosarim sorun şu ki randevu alamıyorum acile gidiyorum bu sefer de az Bi sancı çıksa bebeği alalım diyorlar geçen başıma geldi, alın desem alacaklardı imza atmadım. Özelde iki hafta önde dediler devlete gidince ona bile bakmıyorlar adet tarihi şu haftasında şu deyip bırakıyorlar
2gebe Aselmeva_ mecbur sancı da çekmek istemiyorum çünkü sezeryanlıyım 19 aylık dikişlerim yırtılır diye korkuyorum
2gebe Aselmeva_ ah bacım ah çok denedim dediğini, bizim hastanede iş yok yavrum herkes şikayetçi doktorlar çalışanlar köpek gibi rezilliyorlar adamı. Yolsuzluk var diye hastaneyi şikayet etmişler şuan savcılıkta hastane, adam gibi ilgilenen kimse yok koca şehirde Bi hastane onada randevu ne gezerr
Aselmeva_ 2gebe Seseryansa neden bekleyeceksin zaten ben 2 hafta önce gittim kağıt verdi yarın için randevusuz direk gidecem bir kez alırsan randevu artık gün verir
2gebe Asim_Mehmet tarihle ilgili bebeğin iki hafta önde oda erkek ya kalıplı kafa yapısı büyük dedi. Normalde ultrasona ölçtüğümde 35 dedi
Asim_Mehmet 2gebe Sorularını ozeldeki doktora sorsaydın,sezeryan düşünüyorum, kaçıncı haftada doğum yapmam daha sağlıklı olur diye, adettarihine göre mı,bebeğin durumuna göre mı?
2gebe Asim_Mehmet soruyorum tam cevap alamıyorum ultrasona göre diyor da öyle olursa benim doğumum ta Kasıma kalıyor oda çok riskli, bide şöyle bir durum var bebeğim bir hafta içinde 2600 Ken 2825 gr oldu son haftada olan bebekler kilo almazmı zaten son haftada birden artış yaşadık.
Asim_Mehmet 2gebe seninkisi kasımdan sonraya bile kalabilir, ben 31 haftalık hamileyim, kasımın 22si görünüyor doğum
2gebe Asim_Mehmet işte sıkıntı canım oda benim için Kasım sonuna falan kalsa çocuk neredeyse 10 ay hatta 11 aydır içimde duruyor olacak adet tarihine göre oda çok tehlikeli