zeynepmom34 Selam kızlar 9+2 yim ama o ladar halsizimki evde ruh gibiyim normalmi sizce igr gite kötüleşiyorum
findiklibadem zeynepmom34 ben ilk üç ay bildiğin iki büklüm gezdim kusması mı dersin halsizliği mi her duşta kusup her yediğimi çıkara çıkara üç ayımı hatırlamak bile istemiyorum ama geçicek sabret en tatlı meyven büyüyo içinde annesi olucak okadar
Seda_keskin_bozanli zeynepmom34 bende 11+3 olduk ama ona rağmen bendede hala halsizlik ve çok baş ağrısı oluyo bu aylarda çok normal böyle olmasi