laras21 bu aralar uyanamiyorum gec kahvalti yapiyorum bu saatte flan birsey olurmu sizce 35 hftaligim
Rasev laras21 erken yapinca bebegin kilosuda haftasida iyi oluyo yani haftasi onde gidiyo ben oyuzden hep bi saat 5de yapiyorum bide simdu
Benay laras21 26 hafta olucam yarın hafta içleri 8de hafta sonları 10 da mutlaka yaparım kahvaltıyı yapmasam da içimdeki aç beni uyandırır kalk anne açım aç diye 😂😂
Maviii laras21 gece uyuyamıyorum bazen, sabah uykusu tatlı geliyor. uyanıyorum 10.30 gibi troid ilacı içiyorum yarım saatte öyle yapmıyorum 11’i buluyor bazen ama. bi kaç gün öncesine kadar 8-9 civarıydı 😊
gonulcelen Rasev 5 mi 😱😱 bende genelde geç uyanıyorum 11 i buluyor kahvaltı yapmam 😬 son uykuluk günlerim diyip diyip geri yatıyorum 😂
ArzuGl Şahsen 8 aydır geç kahvaltı yapıyorum, 10-11 i buluyor saat olarak. Bebişte herhangi bi zayıflık yok çok şükür uyku yarıyor belkide:)
gonulcelen Rasev 3 yıllık evliyim sabahları neredeyse hiç uyanmadım bnm ki de erken gidiyor ama ben hiç kalkamıyorum bebek olacağına seviyor sabahları kahvaltı yapacakmış 😂 çocuğu uyandıracakmış 5 te ben de mecbur artkk hazırlarmışım 😂😂
Rasev gonulcelen kizz tenbellik yapmasana😂😂😂yazik gunah bende 2senedir evliyim toplasan 2-3kez uyumus kalmisimdir kahvaltisiz gitmisdir ama beni uyku tutmaz yazik adam çalisiyo bi kahvaltida vermeyeyimmi😂😂😂
Tosbik laras21 bn daha simdi kalktim ve canim bsy istrmiyor kalkarkalmaz. 1gbi yicem ve genelde hep gec yiyorum. Masallah tosunum hep önden gdyor ikimizde hep saglikliyiz 8aylik hamileyim. Bi düzene gerek yok bnce. Bn her aciktigimda yiyorum 🙄
shtngstr laras21 ben hep 11 12 gibi yapıyorum 22+4 günlük hamileyim bebegim 540 gramdı ve doktor gayet iyi demişti
Selim_Alparslan Ben haftasonu eşimle 11 12 de yapıyoruz valla yatıyoruz oh mis 🙂 hafta içide değişiyor yine en geç 12 de yapıyorum okula gittiğim zamanlar 8 9 da yapıyorum 🤷🏼♀️