Sila11ela14 Kızlar adetime 2 gün var gebelik belirtileri yaşadım bugun tahlil yaptırdım negatif cikti sonradan pozitif olan oldu mu belirsizlik cok kötü bisey
eylulmihrasmom Sila11ela14 ben adetten 1 gün önce yaptım negatif çıktı adetim 1 haftayı geçince kanda çıktı benim geç döllenme olabiliyor bazen
kardelen321 Ben de adetime 3 gün kala yaptım negatifti, adetim 2 gün gecikince pozitif oldu , sizde belki farklı da olabilir