Busra5461 Hemsire_61 doktorunuz kilosu için fazla veya değil diye bişey demedi mi peki? Bende 31+3de gittim ve 2kg tombik biraz bebek dikkat et dedi bana.
Seyma_slk Gozde0709 benimki 36.4te 2500 dedi doktor zayıf olduğunu söyledi kaç gündür dert edindim oysaki çerezinden sütünden meyvesinden yiyen biri olarak bebeğinin zayıf olması beni üzdü
Hemsire_61 Seyma_slk ona takilmayin doğunca beslersiniz hemen alir kilosunu. Benm iki cocugumda 4kilo dogdu biri 37 haftalik digri 36haftalikti. İkiside surekli hasta bagisiklik kotu. Kiloya takilmayin