Cananscs hiç bilmiyorum sormam lazım kaç haftalıksınız? Ama takibinizi yapan da doğum yapmak daha iyidir bir daha ki gidişim de sorarım ya da siz memoriali arayıp doğumuma az kaldı doktor değişip orada doğum yapmak istiyorum diyip sekreterinden Bilgi alabilirsiniz haftanız erken ise bile demeyin gelin edin dememeleri için 😊