Elifff21 genesis fatma hanıma gidiyordum 2 gün önce değiştirdim dünya doğuma yılmaz beye gidiyorum canım çünkü genesiste artık mesai dışı olan doğumlara doktor gelmiyor o gün hangi doktor nöbetçiyse o giriyor bende alışmadığım bi doktorda doğum yapmak istemedim yılmaz beye ilk zamanlarımda gitmiştim memnun kalmıştım erkek diye çekindiğimden fatmaya gitmiştim. Oda olmadı gene döndüm yılmaza zaten hastanenin orda oturduğum için daha iyi olcak:)