Asim_Mehmet Ben köyde yaşıyorum, buradaki 4 ve 3 doğum yapan iki farklı komsum var, doğumlarını hep özelde yapmışlar. Eşleri de asgari ücretli çalışan. Sigorta bir kısım doğum ücretini de karşılamış, benim eşim de memur. Bize böyle haklar yok mu ?