Melekler-im Kızlar merhaba sezeryana girerken oje sürüp makyaj yapanınız var mı birşey söylüyorlar mı biraz süslenmeye
Lavanta27 Melekler-im bana hemşire ojrsiz takısız gel dedi ama makyajı bilemedim sildirirler her halde
Nskyhn Melekler-im ben aynı gün acil sezaryene alınmıştım elimde beyaz tonunda oje vardı valla öyle girdim 🤭
Bet-53 Melekler-im canım oje bütün ameliyatlarda yasak diye biliyorum çünkü o anda olumsuz bir şey olsa tırnaklara vs de bakılıyor morarma var mı felan diye
Fatma0090 Melekler-im oje yasak makyaja da gelince fondeten sürmeni tavsıye etmem bebekle temas ediceksiniz bebek yüzünüze değicek sizde mikrop kapmasını istemezsiniz o yüzden bence gerek yok bu tür seylere yine de siz bilirsiniz
Erbe Melekler-im baş parmakta oje istemiyorlar olsada baş parmağı sildiriolar amelyat sırasında bişi takiolar parmaga