Karabet1 Merhabalar kizlar 6 haftalıkken doktor bebeğin kalp atışları var ama yavaş demişti bugün 8 haftalık olduk kontrele gittim alttan muayene etti ikiz gebelik var ama kalp atışı yok 11 gün sonra tekrar gel dedi başına gelen varmı yardım edebilir misiniz