Vldan12 Kızlar 18.haftadayım hareket çok nadir hissediyorum (günde 1-2 kez) 2.gebeliğim oysa ki.. sizlerde nasıl?
Eldgrn Vldan12 ilk gebeliğim 18+2 de net tekme arkasına net hareketini hissettim kızçemin genelde geceleri oynuyor 19+2 yiz bizde daha
busra14044 Vldan12 benimde ilk gebeliğim 9. Haftadan beri hissediyorum büyüdüğü için dahada netleşti artık şuan 19+5im net hissediyorum ve sağ tarafımda ayağı var sanırım en çok orda hissediyorum 🌸
Ikra33 Vldan12 ben hiç hissetmiyorum 😔. İlk gebeligim 18+1 günlugum endişe etmelimiyim . 9. Haftada nasıl hissediliyor daha bebek görüntüsü bile yeni oluşuyor
melegim_ve_ben Vldan12 Aynen benim de ikinci gebeliğim ve 18 olacağız yarın çok ufak ufak bir şeyler hissediyorum ama tam emin değilim.İkinci.de daha erken hissederim diye düşünmüştüm oysaki☺️
Papatyam38 Ikra33 18+3 haftalığım bende henüz hissetmedim sabırsızlıkla bekliyorum mimik oğluşumu hissetmeyi😊
nurellaa212 Ikra33 endişelenmeye gerek yok canım benim de ilk gebeliğim 20. Haftamda hissetmeye başladım ufak tefek şimdi 22 olduk daha net hissediyorum bence senin gibi korkmuştum ama çok şükür bi sıkıntı yok 🥰
Ikra33 Papatyam38 evet benimde oğluşum olacak. ☺️ Karnımı sert hissediyorum bir şeyler yiyince ilk gebeliğim sizinde oluyormu
Papatyam38 Ikra33 ben öyle bi sertlik hissetmedim sadece son zamanlarda bazen kısa süreli kasık ağrısı, sanki regl olacakmışım ki bel ağrısı oluyo onuda doktoruma sordum normal olduğunu söyledi
Papatyam38 nurellaa212 ilk hareketleri nasıldı ne hissettiniz bende henüz hissetmedim sanki bazen hisseder gibi oluyorum ama emin olamıyorum
Ada-1712 Bende 19+2 yim daha hissetmedim hareketlerini endişeleniyorum 20 haftada ayrıntılı ultrasona gideceğim iple cekiyorum 🥹