healthymoms Kızlar her meyve sebzeyi yemeden önce sirkeli suda bekletiyor musunuz? Doktorum sirkeli suda yıkamadan yeme dedi ama bikaç kez yedim😕
Tubatgn healthymoms Sirkeli suda beklettiğim tek sebze, ıspanak 🥬 Onun dışında normal şekilde yıkayıp tüketiyorum 🤗
Demirssmomm healthymoms Ben bekletiyorum valla ne yalan söyleyeyim. Aldığım herşeyi yıkıyorum sonra beyaz sirkeyle su yapıyorum biraz onda bekletiyorum yine yıkıyorum kurutup kaldırıyorum dolaba. Özellikle ıspanak 🥬 mutlaka bekletirim
healthymoms gkbyza Tubatgn @Eldgrn @Demirssmomm @suelin Üzerinde bazı mikroplar kalabiliyormuş ondan özellikle marulda bu yüzden tedirgin oldum
gkbyza healthymoms ıspanağı bi tek sirkeli suda bekletiyorum mikrobu ölsün toprakları dibe çöksün diye
cerenarslan11 healthymoms bu sirkeyi bi ben mi sevmiyorum kokusu tadı hicbir zaman hoşuma gitmemiştir bi temizlikte kullanıyorum 🙄