Hgmom1 Kızlar soğan kürü yapmıştım 2 ay önce o ay ki reglim 2 gün erken gelip çok pıhtılı ve ağrılı gelmişti. Bu ay doktorun tavsiyesiyle tekrar yaptım.. bat bugün
femme Hgmom1 bende 5 6 gün içtim reglim bitince 3 gündür koyu sarı baya akıntım var , ve söylemesi ayıp 3 gündür idrar da çok sari , mikrop enfeksiyon yok eminim çünkü yanma vs olmuyor sizce soğan suyundanmi
Kralicediva Hgmom1 ben reglim geciktiğinde ya da grip olduğumda hemen soğan suyu kaynatıyorum hem adet oluyorum hemde iltihap akıyor resmen
Hgmom1 mavipapatyaa yaptığım ilk ay çok fazla üstüne düşmediğim halde o şekilde gelmişti bu ay da çok kasık ve bel ağrım oldu kısmet bakalım
Irmm2816 femme aynı durum bendede mevcut bata 7 gün ama sarımsı akıntım var ve çok bel ağrısı çekiyorum aslında başında içmiştim ama yaklaştıkça çoğalmaya başladı
femme Hgmom1 şu olabilir belki bilmiyorum ama normal herzaman ki gibi içiyorum. Geçen ah hsg oldum 1 ay oldu , ama sanmıyorum gebelik olduğunu çünkü sol tupumde sıvı birikmesi varmış hafif derecede .s