Merhaba arkadaşlar size bir sorum olucak ben zayif olarak hamile kaldim su an 15.Haftadayim ama hâlâ istahta bir duzelme olmadi hamilelikten öncede cok istahli bir insan degildim herkes hamile olunca düzelir dedi şimdi tam tersi oldu insanlar şimdi de çocuğun vitaminsiz kaldığını söylüyor benimle aynı.durumu yaşayan bir varmi? Yardımcı olursanız çok sevinirim