Bbkbb Eveeettt sonunda bende minik prensesime kavuştum. Burda her zaman doğum hikayelerini okuyup kendimi doğuma hazirlamaya calistim ama gercekten herkesin dogum hikayesi farkli. Tek söyleyebileceğim asla korkmayin 😍😍 31. Haftadan beri yüksek tansiyon sebebiyle sıkı takip altindaydik ve doktorum 37. Haftada artik dogumu baslatalim dedi. 03 ekim tarihinde yatisimiz yapildi ve propes takildi. 9da takilan propesin saat 3 gibi etkisini gostermesi gerekiyor ve ondan sonra acilma beklenmesi gerekiyordu ama bende cok cabuk etkisini gosterdi ve saat 11 de 3 cm acikligim olmustu bile 😍😍 sonrasinda meryem ana otunu suya koydum ve sancilarim duzenli gelmeye baslamisti. Daha oncesinde de nstde sancilarim cikiyordu herkes hep agri esigin cok yuksek dedi ve bende epiduralsiz yaparim sandim. Doktorumu dinlemedim ve epidural istemiyorum dedim. Sonrasinda acikligim 4 cm oldu ve agrilar dayanilmaz olmaya basladi 5 cmde epidural istedim ama takilmasi doktorun gelmesi vs derken acikligim 6 cm oldu ve sonunda epidural takildi ve ben rahatladim. Acikligim 7.5 cm oldugunda epidural etkisi azaldi ve daha fazla sanci cekmeye basladim saat gece 12 gibi tekrar doz yuklendi ve saat gece 1.5 da acikligim 10 cm olmustu ama bu seferde ikinma hissim yoktu. Dogumhaneye alindim ve hazirliklar başladı. kizlar inanin cok kolay. Ben ikinma hissim gelmediği halde 10 dakikada dogurdum. Doktorum geldi ve sancin geldikce ikin dedi sancimin olmadigini sadece arada cok hafif kasilma hissettigimi soyledim. O kasilma sirasinda ikindim ve bebegim kucagimdaydi. Dogumu neredeyse hic hissetmedim. Ve prensesime kavustum dikisim yok sadece kizim cikarken biraz cizmis onlar icin yapistirma yapildi. Kizlar herkesin dogumu farkli olabilir ama su bir gercek bebeklerimizi kucagimiza aldigimiz an hersey bitiyor. Herkese hayirli dogumlar 😍😍
deletedmom351 Bbkbb Ne güzel zor bir doğum olmamış o kadar hayırlı sağlıklı büyüt bebişini inşallah 🙏❤️
Mdhkrc Bbkbb masallah gözünüz aydın🙏🏻 Tansiyonunuz gebeliğinizin ilk aylarından itibaren mı vardı yoksa 31. Haftada mı ortaya çıktı ?
gigi Bbkbb tebrikler 🎉 darısı bize olsun probes dediğin bir fitil mi bana da dr onu düşünüyor sanırım çünkü o olmadan suni sancı vermem demişti
Bbkbb gigi bi bez parcasi gibi bisey. Bazen o takildiginda suni sanciya gerek kalmiyor. Bana takildi sonrasinda suni sanci verilecekti gerek kalmadi kendi sancimla dogum yaptim