Ben hiç gümüş kapak kullanmadım, göğüs kalkanı aldım topladan 5 defa kullanmadım. Göğüs pedi aldım inanın kutunun yarısı duruyor. Bazı şeyleri önceden uğraşmamak adına aldım stok yaptım ama şimdi bakıyorum ne kadar gereksizmiş diyorum. Aldığım lanolin bile yarısı duruyor. Zeytinyağ üstüne bişey tanımam 👌🏻