Bilgee_yel Merhabalar kızlar dün sabahtan beri sırtım çok kötü ağrıyor dün bir tane içtim minostten ama bugün yine ağrıyor tekrar içsem bir şey olur mu ki? Evde parol yok ve eczane evime baya uzak
Kubrabsyg45 Bilgee_yel bence doktorunuzun onay vermediği hiçbir ilacı kullanmayın. Bildiğim gebelerin parol kullanılması öneriliyor. Komşu şu bu rica edin illa birinde vardır çok kötüyseniz
okunmusciklet Bilgee_yel doktorun izin verdi mi minosete verdiyse iç tabi ama ben sadece parol içiliyor diye biliyorum