İlk doğumum da bende yaşadım 38 hafta da başladı bi kaşıntı ama sebebi bulunmadı deli gibi kaşınırdım pup falan dediler ama bulamadılar işte 40 hafta da 3600 Doğum oldu ama küvez de kaldı oğlum 7 gün ona da geçmişti vucüdu kızarıyordu normal doğum oldu sonra cildiyeye gitti orda kremlerle çözüm bulundu ikinci ye hamileyim 33 hafta bakalım olacak mı bunda d a