sewal-065 betanın artık önemi yok canım geçende konuştuk seninle ben 2583ten sonra beta baktırmadım hiç artık sen hamilesin kese var hafta olarak 7de de bebeği göreceksin şu an haftan erken 6dan sonra yolk ve bebeği net görürsün bu şekilde kendini çok yıpratıyorsun kendi sağlığın için yapma, Beta artık gereksiz sürekli kan verip kolunu deldirme