Cananscs ben baştan beri rutin hayatıma devam ettim sabah 7 de kalkış gün boyu çalışma sonrasında 12 yi bazen 1 i buluyor uyumam☺️ Göbeğim çoktan beri var 😂 9 kilo kadar aldım da ben 😂 ama yürüyüş olduğu için sırt, bel, ayak agrilarim baya bi arttı tuzu hiç kullanmamama rağmen şişiyor ayaklarım ne yazık ki 😑