Necla06 bu kac gundur gobegim ben burdayim diyor ama dusunuyorumda yani normal iri marul kadar ise bebek çok normal yani bugünlerde nefes alamama şişkinlik oluyor arada bi kaburgam çok pis agiriyor oda çok yorulmama bağlıyorum senin nasıl gidiyor neler değişti