BBuseY Hanımlar BİM’e gelmiş almayı unutmayın 😻 ben aldım filli balonlu olandan . inanılmaz tatlı fiyatı da çok uygun . ☺️☺️İnternet fiyatları uçuyor
Nare09 BBuseY ben de bimdekini aldım :) ama 3 ay oldu alalı 🥰 çok güzel görünüyor. 22 günümüz kaldı… inşallah sağlıkla oğlumu kucağıma alırım da kullanırım ☺️siz de sağlıkla kullanın inşallah. Ben 100 liraya almıştım. Yani 99 küsurdu 😂
BBuseY Nare09 sağ ol canım benim benimde oğluşum olcak 🤗 bende 99 liraya aldım bugün . Oda tesadüfen girmiştim BİM’e iyi oldu ☺️