Aslanbuse23 ben 7 gün once epidural sezeryan oldum prenses gibi dogumum oldu çok şükür dogum ani harikaydi asla aci hissetmedim dogum sonrası katater sayesinde vucuduma ilac verdigim icin ilk yuruyusum cok iyidi herkes bana bakıyordu eminmisin yeni dogum yaptığına diye hatta doktorum 1 gün yatirdi beni çıkardı genelde 2 gün yatırılıyor. Epiduralden korkmayin inanin hic acitmiyo damar yolu daha cok acitiyodur o sekil düşünün