E_M35 aynılarını bende yaşıyorum, özellikle de harekete bağlı olan vajinal ağrı ve batmalar. Doktorum bunların hepsinin bu haftalarda normal olduğunu söylemişti bana. Tabi herhangi bir riskte görünmedi. Bir ara erken doğum riskim vardı ama çok şükür şuan her şey yolunda görünüyor. 30+6 olduk.
Normal olduğunu düşünüyorum ben içinizi ferah tutun, doktorunuza danışın yine tabii 🌸🙏🏻