misslavinia1 Erken dogum riskim var ve bebegime kıyafet disinda hicbirsey almadim acil bi liste verirmisiniz neler almalıyim neler gerekli
Halimik-60 misslavinia1 eğer riskliyse mağazadan görerek alın hemen yarın. Kargonun ne zaman geleceği belli olmaz daha yıkayıp ütüleyecksiz
Seydaolmez misslavinia1 geçmiş olsun öncelikle ayakta kalınca yada normal ağrınız sızınız var mı banada erken doğum riski var dedi üç gündür yatıyorum hiçbi iş yapmıyorum biz daha 26 haftalığız normalde çok hareketli biriyim ama 3 gündür hiç ağrım sızım yok demek ki ben çok hareket etmişim
misslavinia1 Halimik-60 yıkayıp ütüleme isini hemen yarin yapicam onun disinda neler almaliyim hemen gidip almak istiyorum ne olur ne olmaz diye
misslavinia1 1prensannesi__ hayır kıyafet disinda hicbir sey almadim onlarida önümüzdeki ay icinde alacaktim bugun erkeen dogum rìskim oldugunu ogrendim hemen almak istiyorum
misslavinia1 Seydaolmez ayakta çok kalinca ağrım oluyor onun disinda geceleri de agridan uyuyamadigim oluyor gün icinde kasık agrisi bel agrisi oluyor tuvalete otururken veya ustumu degistirirken çok agrim oluyor zorlanıyorum onun dışında akıntım çok oluyor
Ysm0307 misslavinia1 bence hiç ise koyulma yerinden kalkmadan yat bebeğin daha çok küçük belki iş yaparsan hareketten doğabilir
Seydaolmez misslavinia1 akıntın beyaz mı oluyor bende gün içinde iki kere falan iç çamaşırımı değiştiriyorum korkuyorum bide bunların üzerine idrar yolu olucam diye guatr da çıktı bide bende moralim çok bozuk ama benim seninki kadar ağrım olmuyor belki de hafta ilerledikçe olur 😞
findiklibadem misslavinia1 akıntı dediginiz nasıl acaba, böyle sık sık ıslanıyor mu ic çamaşırınız su seklinde
misslavinia1 Nesli3504 onunla ilgili birsey demedi ilac igne falan verdi kullan gel dedi 1 hafta sonra geri gidicem
Nesli3504 misslavinia1 ay banada bugün dedi tansiyonunu takip et gebelik şekerim sınırda çıkmış idrar enfeksiyonuda çıkmış canım sıkıldı valla
Demirssmomm misslavinia1 Acil doğum riskiniz carsa bebek için en acilinden; bez, ıslak mendil, pişik kremi, battaniye, eldiven, çorap, şapka, reflü yatağı, kıyafet var dediğiniz için başka bişeye ilk etapta gerek yok. Kendiniz için depend sadece bunlar olsun gerisi hemen halledilir. Banyo malzemeleri falan ilk başta lazım değil zaten dr göbeği düşmeden banyo önermiyor
misslavinia1 Nesli3504 aynen insanin cani cok sıkiliyor daha haftalarimiz erken sende bol bol yat dinlen bi is yapma
Zehraergul En acilleri kesinlikle bez, ıslak mendil, araç için puset, ağız mendilleri, yenidoğan emzik, biberon, battaniye, küvet, termometre, şampuan, bebek deterjanı, havlu, göğüs pompası, pişik kremi. Aklıma ilk gelenler bunlar