Svalpydn35 Emrah beyin randevusunu çok kolay bi şekilde buluyorum çünkü nevvar Salih’te bile olmasa ek binasında muhakkak oluyor.. geçen gün çok kötü hastalandım grip ateş öksürük yüzünden randevum yokken bi anda gittim.. yanındakı asistanı o konuda çok yardımcı oldu randevum olmamasına rağmen beni aldı muayene etti normalde kulak buruna da yönlendirebiliriz ama öyle bi doktor değil allahtan.. doğum için de biz özel hastaneyi düşündük Karataş hastanesi uzak ama oradaki Aysel hanım hayatımda tanıyabileceğini en mükemmel insan buna yüzde yüz kefilim.. ablamın doğumunu da 6 sene önce o yapmıştı çok yakın bi arkadaşım da 2 gün önce doğum yaptı.. normal doğum oldu ve doğumdan çıktı yarım saat geçti kız ayağa kalktı çok rahat bi şekilde bebeğini emzirdi şu anda hiçbir sıkıntısı yok ki zaten Aysel hanım gün içersinde devamlı kontrole geldi.. bugün eve geldiler ama ilişkisini hala kesmedi.. böyle detaylı ilgilenen bi doktor Aysel hanım.. o yüzden ben doğumumu Aysel hanımda yapıcam ama normal kontrollere yada acil birşeyde Emrah bey zaten evimin yakınında olduğu için tercih ediyorum. Ayrıca örneğin tarama testini nerde yaptırmalıyım diye sorduğumda bana en kolay ve uğraştırmasız yerleri bile söyleyebiliyor