Arkadaşlar 36+3 deyim . Bugün pilates topunda biraz vakit geçirdim sonra bir akıntı geldi rahmimden . Ama sümüksü yapıda değildi, beyaz süt kesiği gibi de değildi buna eminim. Çamaşırım koyu renkte olduğu için anlayamadım. Sizce bu akıntı ne akıntısıdır hamileliğimde ilk defa yaşıyorum ? Pilates topunda vakit geçirmek için erken mi?