Merhaba geçen sene tam 4,5 aylık kızımla 2.5-3 saat süren bi uçak yolculuğu yaptık uçus gece uyku saatine denk geldi genel olarak iyiydi anons yapılırken korkup ağlıyordu sadece iniş ve kalkışda süt yada emzik verdim kulakları tıkanmasın diye. Dikkatini çekeceği onu oyalayacak birkaç oyuncak işini görür diye düşünüyorum. İyi yolculuklar