Kızlar merhaba bu ay denemeyle başladık . Dün kahverengi akıntım oldu bugünde hafif kırmızılaştı gibi tam anlamıyla normal şartlarda adet değilim bakınca . Öncesi beyaz akıntımda vardı . Sormak istediğim başına böylr gelip hamile kalan var mı acaba adet mi oluyorum 2 sinde olmam gerekir. Bir yazıda okumuştum adetliykende hamile vs kalınıyor burdan yazdım çünkü yaşayan tecrübe edinen vardır diye düşünüyorum bu arada test vs yapmadım