Nerden nasıl başlasam yazmaya bilmiyorum çünkü beynim o kadar karmakarışık ki muhtemelen karışık yapacam. Bebeğimden malesef güzel haberler alamadım.minik kalbinde büyük sorunlar varmış. Doğar doğmaz ameliyata alınacakmış. Kalbindeki damar yerleri olması gereken yerde degil. Kirli kan temiz kan çıkışı aynı yerde.büyük büyük delikleri de mevcut.başka bi kaç netleşmeyen şeyler de söylendi onlar doğum anında belli olacakmış. Bir doktor hiç umut verici konuşmadı başka bi doktora gittik ameliyat ile umut olabileceğini söyledi. Bu süreç uzun ve zor olacak biliyorum ama elimizden ne geliyorsa yapacaz bekleyecez inşallah bize dua edin🙏 Ve bunu yaşayan yada benzer durumları yaşayan var mı süreç nasıl neler bekliyor bizi kendimi ona hazırlamak istiyorum önümde beni ne bekliyor hiç bilmiyorum😭