ronii47 Merhaba kızlar 17+1 haftalık hamileyim ilk gebeliğim. Ama bebeğimin hareketlerini hiç hissetmedim daha. Çok merak ediyorum 😐
Kele-bekler1 Hayırlı olsun canım bende 17 haftalık hamileyim bende henüz hissetmedim 4 gözle hissetmeyi bekliyorum 🤩😍 ronii47
ardaada ronii47 benimde ilk gebeliğim yaklaşık 18. haftadan sonra pıt pıt bir şeyler oluyordu sadece. şu an 22. haftadayım. çok bariz olmasa da hareket ettiğini döndüğünü pozisyon değiştirdiğini hissedebiliyorum içimde bir kaymalar oluyor :)
Nurr_22_22 ronii47 17 haftada hissettim şimdi 19 haftanın sonundayiz hafiften tekmesini de hissetmeye başladım 🥰
1erkekkannesiiii ronii47 18 den sonra hissettim ilk gebeliğim 💜 yakında hissetmeye başlarsın ınsallah canım cok güzel bir his. Ama korkma 23. Haftaya kadar hissetmeyen de oluyormuş karın kasların gelişmişliği ile alakalı
Kubrabsyg45 ronii47 ben 16 haftada hissettim. Görümcem 22 haftada. Biraz bebişin keyfine kalmış herhalde 😀