Momandbabyy Mucizebeklerkennn 17papatya Caglaklckksl @mavininhertonuu @Mervekara5 @_aysenur8mikail_ @mavipapatyaa @Azra45_nur @Mayysa @kahvesever__ Kızlar merhaba üç gün sonra tekrar test yaptım ve ikinci çizgi anında belirdi. Normal testle yaptım. Erken gebelik testi değildi. Adetimin üzerinden 19 gün geçmişti sadece. İlk bebeğime de bu kadar erken öğrenmiştim. 🥰
Mucizebeklerkennn Momandbabyy hafif bir çizgi görüyorum çok yeni olabilir iki gün sonra tekrar edin lutfen
Zeynepp__ Momandbabyy benim 3 hamileliğim testlerin hep böyle çıkmıştı küçük olduğu için silik çıkıyor
mavipapatyaa Momandbabyy hadi hayırlı olsun canim zaten testtem belliyri direk gözüme carpti ☺️☺️☺️ Hasi artık gebelik kategorisi ne geçtin bana da dua et bende geçiyim ☺️☺️☺️
Momandbabyy mavipapatyaa Çok teşekkür ederim 🥰 🙏 Allah hem senin hem de isteyen herkesin kucağını boş bırakmasın inşallah 🥰🥰 🙏