Eminesray ben sigara içiyordum. Senelerdir de içiyorum. Hamile olunca bırakırım diyordum, anladığım anda da bıraktım hiç içmedim. Alıştım içmemeye de. Ama tabi bazen çok cnaım istiyor başka şeylere odaklanıyorum. Olay kesin karar vermekte bitiyor. Benim de cnaım istiyor içmiyorum. Ölmüyorsın içmeyince çünkü. Bir de çocuk bile alışıyormuş sigaraya. Bilimsel o kadar şok araştırma var ki biraz okusan İnan kıyamazsın bebeğine.