istkizannesi Kızlar merhaba. Kalp atışını yeni duyduk. Doktorum sağlık ocağına gidip kaydını yaptır. Bazı tahliller yapacaklar. Kalanını ben burdan isteyeceğim dedi. Açıkçası bir dünya para bayılmak istemiyorum özel hastaneye. Ne istenir sizce? Bunu devlette yaptırmak için ne yapmam gerekir? Herhangi bir doktora gitsem sırf tahlil için mi geldin der diye napacağımı bilemedim. Tecrübeli annelerden yorum bekliyorum:)
TCSRFEGUL istkizannesi öncelikle hayrlı olsun sağlıkla gelsinn 🙏🏻❤️ Bende öZele gidiyorum ama verdiği tahlil listesini kaydımı yaptırdıktan snra saglık ocagıma götrdm sadece idrar kültürü dışında tüm kan vs tahlillerimi saglık ocagında yaptırdım cıkan sonucuda kendi doktoruma götrdüm ve baktı çoğu kişi zaten bu şeklde yapıyor illa ki özele gidiyoruz diye tüm testleri orda yaptırmak durumunda değiliz zaten saglık ocagı sizi ilerleyen haftalarınızda devamlı arayacak takip ediyolar tahlil vs için ☺️ tekrar hayrlı olsnnn bebişiniz ☺️
deletedmom351 istkizannesi Canım zaten çoğu insan muayenesini özelde olup tahlillerini devlette yaptırıyor özelde fiyatlar malum onun İçin sorun değil yaptırabilirsin ben bilseydim yaptırırdım bilmediğim için idrar ve kan tahliline 170 tl vermiştim
Mrry istkizannesi devlet hastanesinin kadın doğum geve polikliniğinden bi randevu alın içeri girdiğinizde gebe olduğunuzu yeni öğrendiğinizi söylediğinizde hemen ultrasonla bakıp tahlillere gönderirler sizi
Myhoney istkizannesi özel hastaneye gidiyorum rutin hamilelik testlerim 1500 tuttu.hemen devletten randevu aldım.ilk defanona gidiomusum gibi bütün tahlilleri istedi zaten.bnde onu alıp özele götürdüm dr uma 😂
Swraksya Hemen Bi devlet hastanesinden randevu alın zaten yeni hamilesiniz muayene ettikten sonra bütün gerekli tahlilleri yazdıracak hamile olduğunuz da devlet tarafından sisteme düşeceği için ekstra bir sağlık ocağına gitmeyin zaten sağlık ocağında bütün testleri yapmıyorlar o yüzden tahliller için her zaman devlet tercih edin..
Swraksya Eksik yazmışım tahlil istemenize gerek yok onlar zaten direk istiyorlar yazıp yolluyorlar kan verin diye Bi de sabaha randevu almanızı tavsiye ederim çünkü açlık şekerine de bakıyorlar sabah karnına gitmeniz lazım..
istkizannesi TCSRFEGUL çok teşekkür ediyorum hepimizi inşallah💛💛 Sağlık ocağında bakılmayan bazı tahliller varmış çıkan sonucu al gel onları da burda yapıcaz dedi. En azından ne olduğunu bilsem devlet hastanesinde yaptırırım. Ama doktorlar devlette insanın yüzüne bakmadığı için,sırf tahlile mi geldin der diye çekiniyorum:/
Swraksya istkizannesi demez korkmayın keseyi falan görünce direk istiyorlar zaten yalnız doktorunuz cins olmasın bazıları devlet tahlilim kabul etmiyor çünkü ama sağlık ocağı yerine devlete gidin çünkü idrar kültürü de istiyorlar bunlar rutin tahliller..
TCSRFEGUL istkizannesi valla işte sağlık ocagında sadece idrar kültürü yaptıramamıştım kalan herşeyi ücretsiz yaptırdım haklısın maalesef gdince neyle karsılasıcagımızı bilemiyoruz ki özelde de herşeyi yaptrmaya kalkarsak of ki of 🙁
Aysktr Ben tahlillerimi de hep özel de yaptırdım en fazla 80 verdiğimi hatırlıyorum bir sonraki tahlilde hiç vermedim sgk damgası vardı sanırım şehir ve hastane farkı
Nursen21 istkizannesi sağlık ocağında kaydını yap Sonra devlet hastanesine git zaten tahlil isterler kimse neden geldin diye sorgulayamaz zaten Kan testi idrar testi istiyorlar zaten öncelikle bu kadar bildiğim kadarıyla
gonulcelen istkizannesi doktorun sağlık ocağı demiş işte hiç beklemeden 2 dk verip çıkıyorsun.devlet hastanesi git çık zman kaybı sağlık ocağı birçok testi yapıyor extra cok nadir çıkıyor mesela idrarda enfeksiyon vs çıktı dışarda kültür yaptırabilirsin 2 li test şeker yüklemesi gibi şeyleri sağlık ocağı yapmıyor. Sağlık ocağında yaptıyorum barkod veriyorlar sonuç yazanı alıyorum tekrar gitmiyorum bile internetten bakıp sonucu doktoruma atıyorum o da yorumluyor.ztn sağlık ocağına kayıt yapınca 2 aya bir düzenli çağırıyorlar aşında var en pratiği sağlık ocağı.
istkizannesi gonulcelen tamam orda sıkıntı yok da doktorum dedi ki sağlık ocağının yapmadığı testler olacak. Onları burda yapıcaz sonuçları getirdiğinde. Ben o yapılmayanlar için hastaneyi sormuştum.
nazlihasan istkizannesi ben ilk hamile olduğumu sağlık ocağından öğrenmiştim canım hemen o dakika kaydımı yaptılar ve yapılacak testleri anlattılar bi kartım var hangi aylarda hangi testlerin olacağı ona göre gidip yaptırıyorum. Testlerimi sağlık ocağında yaptırıyorum sonuçları da özel hastane de muayene olacağım zaman da götürüyorum tekrardan bunlar için ücret ödemeyim diye😂 özeldeki doktorum da gayet memnun bu durumdan herşeye bi ton para bayılacak halimiz yok bence normal bişey sende öyle yap kuzum😇
istkizannesi nazlihasan canım doğru söylüyosun:) bende öyle yapıcam. Ama sağlık ocağının bakmadığı testler varmış onları burdan isticem deyince onları da devlette yaptırmayı düşündüm. Ama hangileri olduğunu bilmediğim için devlete sırf tahlil için gitsem olur mu bilemedim. Çook sağol💜
gonulcelen istkizannesi işte sağlık ocağının genelde yapmadığını ztn o anda siz gider devlette yaptırırsınız şeker yüklemesi 2li 3lü test falan onların da dönemi farklı ztn ama rutin kan tahlillerini sağlık ocağında yapılıyor.extrem bir durum olmadıgı sürece tahliller standart ztn ama doktor sizin durumunuza göre bir tahlil istediğinde devlet yapar mı diye sorun evet derse devlete gidersin hiç ayıp birşey değil özeller de tahlilden para almayıvesn ben özel muayene gidiyorum o yüzden bazen özel labarotuada yaptırdım ve bi kere testler 1500 tl çıkmıştı gittim sağlık ocağına gösterdim yapabildiğini yaptı. Ama sonrasında mesela şeker yüklemesi için yine laboratuvara gittim cubku 28 tl falandı.
nazlihasan istkizannesi olur olur niye olmasın çekinme hiç bişey için zaten her yer tutturmuş bi dolar bahanesi ortalık fırsatçı kaynıyor git devlete kim ne derse desin 😊
mihrimahsultan ben hepsini ozelde yaptirdim ama gerek varmiydi tabiki yoktu çünkü rutin kan idrar testleri falan. ama oturdugum ilcenin hastanesi yetersiz zaten o yuzden ildeki hastaneye gidiyordum. yani bosu bosuna ozelde yaptırmayin.devlette bir kadin doguma gidin zaten onlar yapiyor. ikili, dörtlü ve 2. duzey usg yi devlette yapıyorlar mi bilmiyorum sadece