Son haftalar normal sanırım ya 33de hastanelik olucak kadar kötüydüm 36-37de yine başladı sürekli bi ishal durumu bazı günler daha sancılı felan 😩 ama doğuma yakın bağırsaklar temizleniyormuş gibi şeyler okumuşdum bilemiyorum 🤷♀️ Doktorum bol su icmemi söyledi, haşlanmış patates, yoğurt, muz iyi geliyor