Kizlar bel sorunlarimdan dolayi planli sezeryan olacagim suan 36. Haftadayim ama sezeryandan sonra gelip karnimizi bastiriyorlar ya o olaydan dolayi cok sitres oluyorum korkuyorum bu konu hakkinda deneyimli anneler ne yaptiniz cok sancili bir islem mi bilgi verir misiniz ? 🙈